یک روز بعد از او...

رفتی و ندیدی که بعد از رفتنت چه شاعرانه عاشق شدم...

یک روز بعد از او...

رفتی و ندیدی که بعد از رفتنت چه شاعرانه عاشق شدم...

محبوب من

محبوب رویاهای من شاپرک ترانه هام


از راه دور با دل خون بهت میگم گلم سلام


من رو به خاطر میاری؟مزاحم همیشگی


اون که با عشق تو رسید به اوج یک دیوونگی


همراه این نامه برات کلی دعا فرستادم


یه شاخه گل چند آرزو به دست تو هدیه دادم


بگو ببینم این روزا وقتت چه جوری میگذره


با کی میری با کی میای من که نیستم خوش میگذره؟


حلقه ی یادگاریمون بگو تو دستته هنوز؟؟؟


مثل قدیما میشینی چشم انتظارم شب و روز؟


جواب بده دوسم داری هنوز بهم فکر میکنی؟


زیبا نیاد اون روزی که یکم از عشقت کم کنی


ای وای خدا نمیدونم چرا یهو دلم گرفت


یه بغض تلخ و لعنتی راه گلومو باز گرفت


از تو چه پنهون گل من یه فکر بد تو ذهنمه


دلشوره ای عجیب و زشت مدام توی قلبمه


همش دارم فکر میکنم که دیگه دوستم نداری 


برای عشق و عاشقی یه فکرای تازه داری


خدا کنه که فکر من غلط باشه دروغ باشه


زیبای رویاهای من همیشه مال من باشه...