یک روز بعد از او...

رفتی و ندیدی که بعد از رفتنت چه شاعرانه عاشق شدم...

یک روز بعد از او...

رفتی و ندیدی که بعد از رفتنت چه شاعرانه عاشق شدم...

دل تنگ...

 دلم تنگ است

دلم تابوت مرگ خویش را بر دوش میگیرد 

دلم دستان پر مهر تورا آغوش میگیرد 

دلم تنگ است 

دلم دردی به قطر کهکشان دارد 

 

دلم یاد تورا هم دوست میدارد 

دلم تنگ است 

دلم مفتون چشمان خیال انگیز توست 

دلم پروانه ای تنها میان شعله ی گرم وجود توست 

دلم تنگ است 

دلم آن داغ دیرین را که بر چشمش نهادی دوست میدارد 

دلم حتی جفا و بی وفایی تورا هم دوست میدارد 

دلم تنگ است

 

دلم بسیار دلتنگ است.....

نظرات 4 + ارسال نظر
ایلیا شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:23

به نام خدا
سلام

دلتون رو با چیزهای بزرگ پر کنید تا تنگ نشه!

unvaqti k in shero neveshtam deltang budam..ama hala dg deli namunde baram


چه غمگین..
ممنون از حضورت
بازم بیا وب ما

محمد شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:31 http://mohamad-asa.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری ولی خیلی غمگینه
امیدوارم در زندگیت همیشه شاد باشی

خوشحالم که خوشت اومد
آهنگ علی عبدالمالکیه

shoma qamesho b shadiye delet bbakhsh........linket kardam..linkam kon

elham شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:43 http://hamidjok.blogsky.com

salam dobare man addet kardam belink listam mercy

azize del shoma linkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد